Cassandra här=)

Länge sedan nu men jag och Ronja bloggar
bara på våra egna bloggar:)
Har glömt denna bloggen lite om man säger så:)
Men vad har hänt sedan sist?
 
*Jag har upptäckt hur bra vänner jag har
*Har blivit enormt kär
*Jag älskar mitt liv:)♥
*Fritidsgården har öppnat så där tillbringar jag tid på tisdagar
och torsdagar men världens bästa♥
 
Haha någonting sådant
Igår följde jag och Ronja  med Alwa hem,vi typ gjorde ingenting hemma
hos henne så vi gick till ronja iställer.
Där satt vi vid datorn occh snacka llite:)
Sedan fick Ronja inte va mer för hon skulle fira sin lillasyster Emilia♥
Grattis Rulltan♥♥♥
Då gick jag och Alwa hem till mig ,vi satt vid datorn sedan åt jag
snitzel med potatis och bearnesås♥
När jag var klar satt vi vid datorn igen
Har inte haft så kul på länge Alwa♥
Men så ringde vi till Ronja och cyklade till henne i SPÖREGN:)
Hahah
Vi var ute tills det hade blivit KOLMÖRKT!
Klockan 8 gick vi alla hem åt var sitt håll:)
Nu har jag precis vaknat 07.30 på en LÖRDAG!
 
Love my life♥♥
 

Kommentera gärna!

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0