Nu e jag trött på detta!

Inte på att blogga alltså,nee,på att vara sjuk
Blev med feber igår kväll igen så jag kommer tyvärr inte till skolan idag Ronja men jag älskar dig endå:)
Tråkigt att va sjuk och idag ser vädret inte så bra ut så jag missar ju inet solande i alla fall.
Har ingenting att göra så jag tänkte påminna om fredagens blogg!
Den avslutas imorgon så det måste bli fler som deltar änsålänge är det bara 2stycken och det blir dom som vinner om det inte är någon annan med och tävlar!
Antingen så trycker du på länken där det står fredagens blogg med stora bokstäver eller också kan du anmäla dig i detta inlägget!
++++++Tack för alla härliga människor som följer vår blogg!
♥♥♥♥♥♥♥♥Puuusss♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera gärna!

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0