When I love someone I know is it real<3

Nu sitter jag på glasetshus igen:) ända sättet för mig att blogga nu när jag inte har internet på min dator....;)
Sitter här med Ronja och fördriver tiden till klockan 14.25! Då ska vi träffa Åsa och cykla till Månstad:)
Där ska vi vara på lekplatsen? Och sedan fika:D
Jag älskar glasetshus!!!!
Nu eftersom de rev vår skateparksidan de nu bygga skaterampar för 2miljoner :P
LoveLoveLove<3
Nu ska jag spela minecraft (stavning?) eller kanske tempel run??
Vilket föreslår ni då??:)


Kan inte ladda upp bilder härifrån.....eller,jo men det är bara bilder i Repris och det är inget kul att titta på ju?:)


~*KySs*~



Kommentera gärna!

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0