imorgon fyller jag år ♥

Hejjj alla goa och söta människor där ute! ♥
Imorgon fyller jag år.. och fick redan min present i torsdags en
sytemkamera, canon 1100D (: Yees.
Men imon åker jag också till varberg till mina rara kusiner ^^ <3
 
Puss, ronja ♥ :**
 

Kommentera gärna!
Postat av: Amanda Ekström

hej tjejer! just nu har jag en fototävling på min blogg. :) jag hoppas du kikar in och deltar!? Priset är en länkning i min meny, en länkning i min vän Michelles blogg och en helt personlig design om så önskas. Kram! :))

Svar: Va kul!!!
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-07-01 @ 22:25:45
URL: http://aekstrom.blogg.se/

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0