Hejhaloj!!!

Nu sitter jag och Ronja vid en iPad på glasetshus.
glasetshus-limmareds nya stolthet!!!<3
Vi har precis tittat på glasblåsningen..asgrymt asså :)




Kommentera gärna!
Postat av: Jocke

Visste e Glasets Hus bra!!! Jag var där på invigningen!!

Svar: Aaa asbra!!gud...,såg du mig???
Jag vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig!!:)
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-06-19 @ 00:18:15
Postat av: Jocke

Nej jag såg dig inte :( men jag kom lite sent med :/

Svar: Synd:/
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-06-21 @ 17:09:34
Postat av: Jocke

logga in på msn? :)

Svar: Okeej
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-06-21 @ 21:00:50

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0