Lite frågor!

Hur är du som person? - Det är rätt svårt att svara på frågor om sig själv men jag e väll snäll,rolig och jag bryr mig mycket om vad alla andra tycker och tänker om mig....
 
Favoritsak att göra en regning dag? - Ligga i sängen och kolla på massa filmer,fota eller va med en rolig kompis!
 
Hur mår du idag? - Super!....enså länge iaf♥
 
Favoritfärg?  - Orange,gul,vit,svart,rosa och limegrön
 
Bästa vän? -Ronja,Alwa,Niki,Isabelle,Maja,Alva och Edona♥♥
 
Första kyss? - När jag gick i 2:an trorja:)?
 
Bra och dåligt med dig? - Somsagt, är ingen höjdare på sånnahär frågor så vet inte vad jag ska svara haha.
 
Favoritsak i ditt rum? - Min säng
 
Favorit djur? - Hund, men älskar katter också:).
 
Favoritsak att fota? - Gillar att fota allt i naturen och det e ju kul med modeller såklart;)
 
Cocacola/fanta? - Cola♥
 
Chips/popcorn? - Popcorn♥
 
Vara med din familj/dina vänner? - Mina vänner tror jaag.
 
Va kär och dö eller leva och aldrig vara kär? - Kär och dö.
 
Vilka bloggar följer du? - Det e många de...♥
 
Har du några djur? - Klart! Mina två hundar och min älskade katt♥
 
Någon i tranäng du verkligen inte tycker om? - Springa och cykla  styrketräning går med bra:)
 
Någon du verkligen tycker om? -Det e ju klart! vem tänker jag inte säga:)
 
Godaste Ben & Jerry glassen? - har bara smakat på ett par stycken, men älskar vit choklad så baked alaska.
 
Vad tycker du om att börja sexan? - Det känns väl ingenting speciellt, mot femman iallafall. Lite jobbigare med betyg nu och kanske en aning mer läxor
 
Har du färgat ditt hår nångång? - Jaa jag har färgat det rött men ska läta det växa ut nu för jag vill ha mitt bruna hår tillbaka!
 
Vad är ditt favoritplagg i garderoben? - Har tyvärr ingen bild just nu, men kan visa det nångång!
 
Favoritskor? - Converse eller mina puma♥
 
Favoritaffär? - Gina tricot och nelly.com,H&M
 
Favoritserie? - Desperate housewives såklart!
 
Favoritfilm? - Svårt att säga men just nu e det ``Älska mig``
 
 
 

Kommentera gärna!

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0