Längesen!! ;/

Ja hej!
Längesen jag bloggade här men jag bloggar på min blogg! ;´)
Men nu ska jag berätta lite vad jag och Cassandra gjorde idag !!
FÖRST kom hon till mig i morse så bytte vi bur hos min kanin hehe ..
Sen gick vi in och kollade något på datorn sen när mamma skulle åka
någonstans så städa jah och CASSANDRA ♥ Blev fint.. sen gick vi ut till min
kanin och klappade hon . vet nt varför? vi hade tråkigt.. Sen cyklade vi runt lite.. ;))
Så nu är jag hemma :D och jah har tråkigt! :/
 //Ronja ♥
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Linda

Gud vad fint hår du har!
Bilderna var jätte fina :)
Hoppas du har haft en bra dag !

Kramisar Linda <3

Svar: Tack!
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-05 @ 21:24:26

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0