Hej alla galna snyggingar!

Hej på er!
Vart jättelänge sedan jag bloggade p.g.a att det varit sommarlov och jag har haft fullt upp med annat!
Har därför varit ett litet sommarlov på bloggen också:)
Jag kommer inte riktigt ihåg allt jag har gjort men det starkaste minnet på sommarlovet e Öland!
 
Har fått nya vänner och förlorat vissa.....minnen,kärlek och vänskap♥
Jag kommer antagligen att börja blogga eftersom skolan börjar imorgon!
6:an här kommer jag!
Bilder från Öland:
 
 
 
 
Så!
Det var några utav dom :)
 
Kramisar Cassandra

Kommentera gärna!
Postat av: Jonas

tur att du börjar blogga igen!
du är verkligen bra på blogga!!!!
GLÖM ALDRIG ATT DU ÄR SNYGG,URGULLIG OCH SÖT

YYYII <3 <3

MVH

JONAS

Svar: aa värkligen kul att vara tillbaka
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-14 @ 18:36:42
Postat av: Jonas

du är verkligen duktig på fota......
men hon andra tjejen som inte bloggar mycke
hon klär sig snyggt!!!!
är hon så i skolan me??

taksam för svar!!

Svar: Tack så mkt!Ja vi båda e ganska intresserade av mode och klär oss så i skolan också:)
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-19 @ 18:05:55

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0