Heeej!!

Hej på er!
 
Jag e just nu med Ronja och vi har kul som vanligt♥
Ronja kom hem från 5 dagar på Öckörö med Alwa igår!
Gissa hur mycke jag har saknat henne och Alwa!!!
Idag var jag i skolan och fick äntligen cykla på min nya fina cykel till skolan:)
Efter det cyklade vi hem till Ronja och lämnade hennes väska sedan cyklade vi hem till mig medans Ronja
väntade på på mitt rum åt jag en äggmacka och sengick vi ut igen!
Vi hade hoppats på en tur till Borås eftersom Ronja ska dit men det fick inte plats i bilen så jag får
klara mig utan Borås för denna gång:)
Nu vet jag inte vad jag ska göra, bloggar mer ......någon annnan gång:)♥
 
ps.Tack för att fina kommentarer ska göra en bildbomb,tack för tipset Jonas!
 
 
Kraaamiiiiisssssssaaaaaaarrrr   Casssandra

Kommentera gärna!
Postat av: Jonas

tack för du kommer gö en bildbomb =)
Glöm bara aldrig att det är bara du som
kommer bli den finaste ängeln i himmlen!!!!
du kommer ha den finaste klänningen <3

mvh jonas =)

Svar: hahah;) tack
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-20 @ 18:21:31

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0