godmorgon :D

Jag har precis vaknat också kom jag på att jag glömmt att blogga så jag bloggar på mobilen nu!:) Iförregår (fredag) fick jag en förtidig födelsedagspressent....en damcykel som jag önskat mig såååå länge,gud va glad jag blev;) Sedan va jag med Isabell,Alva,Elvira och Emelie;) Sedan skulle vi gå ner och köpa glass då hängde Elias med;) Efter det så gick jag hem till kära kusin Linus:)<3 och åt grillat eftera att vi gjort det cyklade vi,gick ut med hundarna,pratade med Sebbe,Said och ..aaja kommer inte ihåg den tredje:) Sedan satte vi oss framför tv med pepsi och en burk pringles. Lördagen:jag gjorde inte så mkt då jag gick typ bara ner till galsetshus och fikade medbdom små.Sedan grillade vi hos Kusse Hannes:) idag vet jag inte vad jag ska görà bloggar senare kanske;) Kraaaaaaaaaaaaaam Cassandra

Kommentera gärna!
Postat av: Jonas

kan du inte lägga ut bildbomer på bara dig??
snälla :)

mvh jonas

Svar: Det ska nnog gå att fixA:)
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-19 @ 18:03:03

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0