50 stycken!

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Cassandra klart ♥ ♥ ♥

2. Personen du pratade I telefon med: Mamma

3. Du fick SMS av: veneh,min storastyster lånade min mobil idag för hennes är sönder!!

4. Du kramade: Min hund Xp

5. Kläder: shorts och ett bärscht linne med en rosett på

6. Bättre än igår: vädret !!

IMORGON

7. Är det: Onsdag

8. Planer: Städa mitt rum ksk

9. Något tråkigt som händer imorgon: a vi slutar sent i skolan igen!

FAVORIT

10. Nummer: 22

11. Färg: vit rosa svart

12. Årstid: vår & vinter ♥

13. Saknar du någon?: Jennifer ♥

14. Humör för tillfället?: iretterad!!

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: tog på mig kläderna!

16. Vad åt du sist?: Mandarin (frukt)

17. Vad irriterar du dig på?: att jag måste städa och att cassandra inte svarade när jag ringde.. :O

18. Tror du på distansförållanden?: Fattar inte riktigt ??

19. Vem tänker du på just nu?: Jennifer ♥ ♥ ♥

20. Tror du att personen tänker på dig med?: Kanske :)

21. Vart reste du sist?: Gbg, hyppeln

22. Vad gjorde du igår kväll?: läxa och tränade på prov

23 Liknar du din mamma eller pappa?: pappa mest!

24. Ler du ofta?: Ja jag ler varje dah <3 ♥

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Hände aldrig när jag önska så jag har inte gjort det mer gånger

27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen??

28. Vilken färg har din tröja?: bärsch och svart

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja !  ;´(

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja ;(

31. Gråter du när du skadar dig?: Nä nt ofta.. brukar inte skada mig så det gör ont..!

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Ja =) ♥

33. Vad gör dig glad?: Cassandra ♥ Niki ♥ Alwa ♥

34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag är redan lycklig ♥

35. Är lycka överskattat?: Ne

36. Kan musik göra dig glad?: Jaa! Justin bieber ♥ ♥ ♥

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja

39. Har du en flick/pojkvän?: Nej

40. Är du nöjd med det?: ja!

41. Är du kär?: Nej inte nu längre!!

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: en killle!

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nej !

44. Är du en mobbare?: aduvet ! ,...... NÄÄÄÄÄÄ!!

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja

46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Nej skolan suger feeett!

48. Favoritämne?: när skolan sluta ;p

49. Värsta ämne ?:  När skolan börjar xd!!!

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Neeej! maten suger här ! :o

 

Kraaaam Ronjaaaah ♥ ♥


Kommentera gärna!

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0