50 FRÅGOR!

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Emilia

2. Personen du pratade I telefon med: Tova

3. Du fick SMS av: ...vet inte min mobil e stulen!

4. Du kramade: Felicia

5. Kläder: Harem och tunika

6. Bättre än igår: VÄDRET!

IMORGON

7. Är det: Måndag

8. Planer: Leta efter min mobil!

9. Något tråkigt som händer imorgon: Det ska regna:(

FAVORIT

10. Nummer: 10

11. Färg: vit svart rosa och baby blå

12. Årstid: vår & sommar!

13. Saknar du någon?: Viktoria ♥

14. Humör för tillfället?: Ledsen:(

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: Smiknkade mig :P

16. Vad åt du sist?: Bubblizz (godis)

17. Vad irriterar du dig på?: Att jag lämnade mig mobil utan uppsikt

18. Tror du på distansförållanden?: Fattar inte riktigt ?

19. Vem tänker du på just nu?: Hemliiigt!! ;)

20. Tror du att personen tänker på dig med?: Tror inte det...kanske;)

21. Vart reste du sist?: Öland

22. Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på min mobil

23 Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa...tror jag?

24. Ler du ofta?: Ja varje dag (:

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Hände aldrig när jag önska så jag har inte gjort det mer gånger

27. I vems säng sov du i igår natt?: Min?

28. Vilken färg har din tröja?: Svart och vit

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja tusen gånger!

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja ;´(

31. Gråter du när du skadar dig?: Näej om det gör ont:)?

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Ja ;)

33. Vad gör dig glad?: Mina närmaste vänner ♥

34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja

35. Är lycka överskattat?: Ne

36. Kan musik göra dig glad?: Ja!!

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja

39. Har du en flick/pojkvän?: Nej

40. Är du nöjd med det?: Njaa

41. Är du kär?: Ja

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: Hatar nog ingen??

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: NEEJJ!

44. Är du en mobbare?: Verkligen inte!

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja

46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Aaa

48. Favoritämne?: Idrott och Matte

49. Värsta ämne ?:  No och So

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Har gått på samma skola hela tiden?

 

 

 

Kraaamisaaaar Cassandra


Kommentera gärna!
Postat av: Jonas

Bra att du la ut en sån
då vet jag ju kanske lite mer om dig ;)

Svar: aa nu vet alla lite mer om mig:)
♥ Cassandra & Ronja ♥

2012-08-20 @ 20:46:30

Skriv din söta kommentar till oss här nedanför,tack!:):

Ditt gudomligt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Pssss!Det är enbart vår hemlis)

Adressen till din fina blogg:

Din söta kommenter:

You make my day!
RSS 2.0